save the new generation

Yes!

Kategori:

Jaa, såg nu att det funkade med youtubevideo på bloggen :D *happyface*
Nu jävlar.... Haha, nu ska det bli mycket videor :oo :D
Imorgon kanske jag inte uppdaterar bloggen alls, för jag ska till stallet efter skolan så jag kanske inte hinner vara på datorn :s
Nu har vi läxa i spanska, i matte, och musik... Musiken är svårast, vi ska välja en låt (favoritlåten, eller så ska den representera min musiksmak) Men jag har många favoriter, och jag vet inte vilken musiksmak jag har. Faktiskt. Haha. Usch, vad heter det när man inte är uttråkad men inte har något att göra? Att ha tråkigt känns för lamt, för jag plågas typ här x____x' Kan någon komma och rädda mig? Det skulle uppskattas :) Typ ta ut mig på en jorden-runt-resa och sedan flyga över vulkaner eller något liknande, för att jag ska bli road c:
haha x) *ooseriös*

Men jag kan bjuda er på några gamla bilder som ni troligtvis inte sett?

Klicka på bilderna för att få dem större- och ät inte gul snö.
/Felicia ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: