save the new generation

Tretton år

Kategori:

Wow, nu är jag tretton år dåå ;D Inte för att det är något speciellt, precis, enda skillnaden är ju att man är ett år äldre och att alla säger grattis hela tiden :o Haha ♥
På fredag har jag släktkalas, (jag kommer inte ha ett kalas med mina vänner, det har jag ju redan bestämt...) Men jag fick lite presenter idag ändå, och det vaar:

En twilight- bok (den första, men eftersom jag redan läst den så får jag byta till den frjärde, woohou)
En twilight- plansch med ramar runt (XD)
En teckning (från Elvira)
Pengar

Och idag och igår praoade jag också! :D Jag var (självfallet) i stallet ;) Det var jättekul xd Jag var där med min kompis Lisa.. ♥ Men jag fick iallafall rida Kurt de två dagarna vi var där (Jag var jättetacksam att jag fick rida överhuvudtaget, shut up! Kurt är ganska mysig, fast seeeeg för dem som inte visste det D;)


Avslutar med en bild på två av stallkatterna (Har tre i stallet ♥)
Missan & Morris c:

/Felicia ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: