save the new generation

Trallalaaa..!

Kategori:

Jag sitter och lyssnar på spotify ♥ Det finns så otroligt många låtar där, så det är svårt att välja vilken jag ska lyssna på ;o Och även fast jag inte varit medlem så länge, så har jag redan 15 spellistor med massa låtar i. :o
Det har hänt några saker, så jag har inte riktigt lust att blogga nu.. Men lite bilder kan ni allt få ♥


Klicka på bilderna för att se dem i större format
Och jag har konstiga kindben.

Nu tog orden slut, så jag går och drunknar i twilightboken istället, ses!

/Felicia ♥

Kommentarer

  • Fisen ;) säger:

    Du är alltid fin, både i verkligheten och på kort! :D<3 ... Kan du hjälpa mig att fixa spotify? x'D

    2010-01-23 | 08:21:28
    Bloggadress: http://miniedstam.blogg.se/
  • Annie ö :O säger:

    SPOTIFY



    ;_;



    Kan du hjälpa?

    2010-01-24 | 18:27:39

Kommentera inlägget här: