save the new generation

S P O T I F Y

Kategori:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
*glädjevrål*
Min kompis Danielle som är avsome har visat mig hur man laddar ner spotify gratis, utan någon inbjudan c: Så nu har jag det! Woohou! Om ni insisterar på att jag är lika awsome som henne så kan jag visa er hur man gör också :) Men nu ska jag inte lova för mycket XD Jag kanske inte kommer ihåg hur man gör ^^ Men iallafal,, (omg!!) jag har spotify, haha ;D Nu ska jag gå och koncentrera mig på musiken, jag lovar att inte drunkna.
/Felicia ♥

Kommentarer

  • Minnahh säger:

    Du som längtat så mke <3

    :D

    2010-01-16 | 20:18:56
    Bloggadress: http://mawr.blogg.se/
  • Danni säger:

    YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH ! jag e bah för k00l...

    C:

    2010-01-20 | 22:27:27

Kommentera inlägget här: