save the new generation

R U B R I K

Kategori:

Idag hade vi engelskaprov, och jag fick alla rätt! Yäh ;D ♥
Efter skolan gick jag lite i stan och köpte väldigt *host* nödvändiga saker ;)
XD


Klicka på bilderna för att se dem i större format

Jag köpte; Ett balsam (tänkte testa något nytt till mitt ganska slitna hår), En bok som är uppföljaren på några andra böcker xD, och så hyrde jag en film, Min stora feta grekiska semester heter den. Det är uppföljaren på Mitt stora feta grekiska bröllop, jag vet inte om den är bra men mamma säger att den är jätterolig så jag får väll lita på henne c: ♥
Lite onödigt kanske att skriva vad jag har köpt men sanningen ör att jag inte kom på något annat att skriva om XD Jag tog t.o.m bilder speciellt för bloggen, så jag hoppas ni är nöjda, haha :d <3

/Felicia ♥

Kommentarer

  • Minnahh säger:

    den där filmen är bra har sätt dden ^^ <3

    2010-01-22 | 15:48:49
    Bloggadress: http://mawr.blogg.se/

Kommentera inlägget här: