save the new generation

Nya låtar, nya chanser

Kategori:

Jag lyssnar på spotify nu, som vanligt c: det är kul, eftersom det finns så många låtar där så kan man skriva in ungefär vilket ord man vill i sökrutan, och klicka på 'sök', så kommer det upp massa låtar. Sedan spelar jag upp de och får massa nya favoriter! ♥
Idag har jag varit med min kompis Felicia Edstam :D Eftersom båda gillar att fota så tvingade jag henne att ta med sin kamera, så det gjorde hon :) Den hade varken minneskort eller batterier, men det var tur att jag hade reservminneskort + batterier från pappas förra kamera :D Så hon fick låna det, och vi gjorde en rolig upptäkt... När vi satte in minneskortet så fanns det över 100 bilder som pappa tagit med kameran, på familjen och naturen osv. (Pappa har också varit en fotofantast, som jag... fast skillnaden är väll att jag fotar bättre. HAHA, det var ett skämt xd) Men iallafall, de bilderna var ju jättegamla, kanske 5 år gamla. Jag tycker det är gammalt iallafall ;D Men jag var väll runt 7-8-9 och Elvira 3-4-5-6? Jag vet inte riktigt, men det är roligt att kolla igenom gamla bilder :) ♥

(Klicka på bilderna för full storlek)

När jag var liten...        Nu...

När Elvira var liten...      Nu...

När Santo var valp...       Nu...

Vi har alla varit små :D
Jag jämförde hur vi ändrats, bilderna till vänster är när vi var små och de till höger är nu :D

Men kan ni gissa hur gamla vi är då? :D
Inte ens jag kan det XD

/Felicia ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: