save the new generation

Ny header!

Kategori:

Ut med det gamla- in med det nya. Självklart är det den nya headern jag snackar om, som Cecilia fixat åt mig :D Eller, jag har gjort headern men hon har satt in den, eftersom jag inte förstår mig på detta med koder. xD Men, tjejen är awsome, hon har fixat headern tidigare och lärt mig hur man tar in youtubevideor i bloggen :) Hon är värd en hel applåd tycker jag. :) ♥

Back to real, haha. Imorgon är det utedag i skolan, vilket inte är fullt lika kul som den nya headern. *fnys, en ren underdrift*. Vi ska åka pulka, ha på oss termobyxor och tydligen vara tacksamma för att vi tvingas vara ute och frysa i några timmar, istället för att sitta i ett varmt klassrum och ha roliga lektioner... (hosthost) . Det är lite som pest eller kolera, men jag väljer pest eftersom jag hatar att frysa. Och åka pulka är nog inte min grejj...
Men ärligt då, nu har vi ganska roliga lektioner eftersom vi har temat michael jackson, så vi brukar ju mest lyssna på musik på lektionerna numera. hihi


Klicka på bilderna för att få dem större...
Lite gamla bilder.

Kommentarer

  • cece =) säger:

    Hmm...

    Fellie, nu ska vi inte vara allt för snälla 8|

    Jag är ju inte "awsome" XD

    Men jag blev seriöst, SERIÖST jätteglad när du skrev det där 8) <3

    TACK och VARSÅGOD ;)

    Tja, jag gillar ju dig :)

    2010-01-15 | 15:41:07
    Bloggadress: http://cacilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: