save the new generation

Minnesförlust,

Kategori:

Hej, jag har drabbats av värsta minnesförlusten! Jag måste ta allt i steg, (svåt att förklara..) , som när jag skulle logga in... Mycket vackert.. Haha:

1. Satt med vidöppen mun och stirrade på dataskärmen
2. Kom på att jag måste skriva in www.blogg.se för att komma in
3. Hittade inte tangenterna
4. Hemsidan kom upp på skärmen
5. Stirrade en stund till
6. Skrev in användarnamnet
7. Tryckte på Logga in
8. Svor över att det inte gick
9. Kom på att jag glömde lösenordet
10. Gjorde om allt igen.

Kan någon bota mig? Jag känner mig... Jag är korkad :)

En jag känner har hjälpt mig med youtube! ;o *woohou* Så nu kan jag (tror jag, ska prova...) bädda in videor här :)

Nu ska vi se om det funkar...

Tack Cecilia! :)
/Felicia ♥

Kommentarer

  • cicci :) säger:

    varsågod :D

    2010-01-12 | 19:57:11
    Bloggadress: http://cacilia.blogg.se/
  • cicci :) säger:

    varsågod :D

    2010-01-12 | 19:57:34
    Bloggadress: http://cacilia.blogg.se/
  • lasmi säger:

    HAHAHAHAH

    din blogg äger

    2010-01-21 | 21:56:09

Kommentera inlägget här: