save the new generation

Lördag!

Kategori:

Hej, Det var ett tag sedan och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det, men... Äsch, jag kom inte på någon bortförklarning till den usla uppdateringen men lova att inte slå mig ändå.
Jag har redan börjat leta sommarjobb, det gäller att vara ute i god tid ;) Förra året fick jag inget, (Dels för att jag var 12 år då och dels för att jag var för seg med att börja leta..) så jag försöker ordna ett i år istället :)
Men grejjen är att det är SJUKT svårt att hitta ett, haha, kolla här t.ex:


En glad och förväntansfull Felicia slår sig ner framför datorn för att leta efter sommarjobb.


Aarght, vad svårt det var att hitta jobb! Det finns så många som är för svåra för mig och som jag enligt lag inte får ta. *pust* jaja, jag får leta vidare...


AAH! Sommarjobb? Sommar... Om jag överlever till sommaren! Jag kommer aldrig hitta ett jobb! :(


Haha, jaa riktigt så är det ju inte... Men mitt tålamod tar snart slut o.o'
Jag uppdaterar snart igen.. (hoppas jag :))
/Felicia ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: