save the new generation

Det är en sån dag idag...

Kategori:

Idag känns det som en sån dag, som jag kan sitta och blogga hur mycket som helst, och komma på massa saker att skriva. Fast det är synd att mamma och pappa har kommit på att jag ska skotta snö och bära in ved idag -.-'
Okej okej, dem är mina föräldrar och bestämmer över mig men om jag skulle sagt åt mamma att stänga av tv;n och gå ut så  skulle hon inte gjort det, och när jag protesterar efter att pappa krävt att jag ska arbeta säger han bara: Men du behöver röra på dig. Men vaddå då, han behöver ju röra på sig lika mycket som jag? Suck. -.-'


Nytagen bild. Eller, ganska. Nja, sådärr. Eller inte alls XD
Nu ska jag exprimentera lite på youtube, och se om jag kan lista ut hur man lägger in en film här.
See ya!
/ Felicia ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: