save the new generation

Avklarat!

Kategori:

Nu kan jag kryssa av ''Se på Göteborgs Horse- Show live'' från min måste- göra- innan- jag- dör- lista, haha. Det var helt fantastiskt, och det lutar mot att jag åker dit nästa år igen! Det var alldeles underbart och långt över förväntningarna! Självklart har jag bilder, men eftersom min kamera hade dåligt batteri så är det ytterst få och bara på hoppningen. I'm sorry. Och så är dem väldigt suddiga, men det var för att jag satt långt upp på läktaren och var tvungen att använda zoomen. Men jaja, bilder blev det i alla fall. Jag lägger upp någrta här, resten finner du på min bilddagbok: ffeliciaelmgren .


Haha, på den sista bilden kom det med ett gigantiskt huvud från
någon på raden framför :)


Visste ni att jag tar de tydligaste bilderna till bloggen, och de
otydligare till bdb? Kan ni då föreställa er hur suddiga dem på
bilddagboken är? Haha.

Fisen under en av pauserna.. Haha, detta är hämnden för bilderna
hon la upp på mig! :o


Nu är jag jättetrött och ska sova,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: