save the new generation

Aah, ljuva vintertiid...

Kategori:

Eller inte ;)

Jag tog en promenad med Santo och kameran, och efter att ha kommit halvvägs så började jag frysa, så jag genade över ängen med Santo. Jag sjönk ner till knäna, men fortsatte över ängen ändå (varför, ååh varför?!). När jag och Santo kommit ännu några meter längre ut så gick snön upp till midjan på mig, så det var väldigt svårt att ta sig fram. Jag tyckte det var kul med en utmaning, så jag fortsatte över ängen (Det blev en del pustande och stånkande, jag fick liksom hoppa fram eftersom snön var lite över midjan på mig...). Stackars Santo drunknade flera gånger under snön, två gånger fick jag dra upp honom ur snön då han kommit helt under allt. Men de flesta gångerna kom han upp över ''ytan'' själv :) 
Vem tror ni flåsade mest när vi kommit över ängen, jag eller Santo?

haha, jag tror faktiskt att Santo flåsade mer, men jag hade ju huvudet över snön hela tiden :)

Nu kommer iallafall lite bilder, alla är inte från promenaden. (och jag publicerar som vanligt inte alla bilderna, alla lägger jag ut på bilddagboken)


Klicka på bilden för att få den i större format
Jag fick 10 stycken slags klistermärken av mamma, det är små plasthjärtan med (super)starkt klister på baksidan som man kan klistra fast på... Tja, nästan vad som helst. Men vart ska jag sätta fast dem? Jag satte tre stycken på spegeln, men nu då..?


Haha, varför tog jag så många bilder på det? o.o'
Jaja, men har ni några tips på vart jag kan sätta dessa? Laptopen? Mobilen? Någon?


Sedan en liten bild på mitt halsband som man kan använda som armband som har gömt sig i en låda väldigt, väldigt länge. Klicka på bilderna för att se dem i större format. ♥

/Felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: