save the new generation

★ tell me when you are ready.

Kategori:

.. Förresten, igår såg jag på bio! Såg Narnia med mamma, pappa och syster :D
Det var typ 3D, skitcoolt! :D Allt var så bra gjort, 3D- effekterna alltså.
Men om någon undrar så har jag laddat upp mina 206 bilder från kameran, så nu beslutar jag att visa er en liten snabb bild på kläderna jag hade på julafton:

Yeeeahh... Failad bild :D
Men tänkte att jag skippar klänning i år, passar inte ett dugg i det ändå.
Men nog om det - ingen bryr sig xd
/ F E L I C I A

Kommentarer

  • Lisa :D säger:

    Dina kläder gillas starkt :D hela du gillas starkt xd<33

    2010-12-27 | 00:17:59
    Bloggadress: http://lingonris.blogg.se/
  • Raidon säger:

    Snygga kläder! :D Och du passar visst i klänning >_> Fina bilder, och förlåt för segt kommenterande D8 x3

    2010-12-27 | 07:55:08

Kommentera inlägget här: