save the new generation

jag är en fyr, tänd mitt ljus. jag lovar att lysa upp din dag. ~

Kategori:

... phu
är tillbaka från teateruppvisningen nu..

Hm, ska jag beskriva det med ett ord..?

Phu.
Det är över.
Haha, uuuuuusch! Jag är så himla missnöjd. Vi hade väll drabbats av plötslig stor stor scenskräck. Allt var väldigt failat iallafall, gjorde fel och sånt. Fan.
Jaja.. bätter lycka nästa gång, eller nåt D:
-- och när jag ändå är inne på dåliga saker så ska jag bara meddela att jag har drabbats av en HEMSK hicka som aldrig vill gå över. Fy1000an.


ehehe, bild före teater och sedan en bild på en teatersminkad fellie :D
.. om ni undrar varför jag är så svart under ögonen alltså, EH
Finaste Sofia skötte sminkningen, hon är så begåvad :D

Nu är jag trötttrötttrött. Har precis blivit klar med en långlånglång uppsatts om Buddhismen, roligt..? Ska sova nu.

nattinatti :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: