save the new generation

★ Gästbloggar

Kategori:

Nämen tjenare nu sitter annie här, på grund av att fellie inte orkar, lat hon är eller nej.
Snart bär det av till spanska lektion, HOLA, shit jag klarade det lite stolt här vah.
Ja, alla är typ döda runt mig i min roliga omgivning och vi har just dansat, jag älskar foxtrot ..
INTRESSANT, jag vet ;')
men ah ,fellie klagar som alla andra på att icy tower inte funkar, fast det gör det för mig, HIHIHI.
men nu börjar spanska lektionen :D

.ps. det luktar mjölk här .ds.

min blogg HÄR

/ Annie

H E L L O
haha, kände trots detta vackra gästinlägg av Annie att jag också måste bidra med något kort ^^

bara för att min älskade hund är älskad


Kommentarer

  • Anniee :3 säger:

    Vad sa du om inga kommentarer ;)

    2010-12-13 | 19:34:31
    Bloggadress: http://annie.beldo.se

Kommentera inlägget här: