save the new generation

face the truth, ~

Kategori:

Guddag!
ohohoh, Lisa R från min klass tipsade mig igår om en sida på internet. Uttråkad som jag var så klickade jag mig in och ba PAOOW! Liksom, det är en sån himla grym och intressant sida. Really. De skriver fängslande berättelser, laddar upp skitgrymma bilder som är riktigt roliga, skriver lite nyheter och listar olika saker, helt random alltså. Skitkul!

klicka här för att gå till sidan


ett tips är att gå in på sidan och klicka på 'arkivet' och bara läsa igenom allt. verkligen en sida som fått mig att skratta tills ögonen tåras!

Friday I'm In Love

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Ääääälskar den sidan... Väldigt fina+läskiga historier och otroligt roliga bilder!

    2010-12-06 | 17:37:43
  • Anniee :3 säger:

    Jag vet, jag är helt kär i sidan, och så heter den Sveriges sämsta sida !

    Den borde fan heta bästa D':

    I alla fall, ahmen :D

    2010-12-07 | 14:00:56
    Bloggadress: http://annie.beldo.se

Kommentera inlägget här: