save the new generation

Toppensommar !

Kategori:

Kontraktet är ifyllt. Det har blivit bestämt att jag och min granne ska gå ut och kolla betet på ängarna som omger våra hus. Jag sparar ihop pengar för att ha råd. Mina föräldrar lägger undan de pengar som de ska betala. Gång på gång kollar jag drömmande ut genom fönstret, betraktar åkern utanför det och fantiserar in Jemma där. Ja, idag blev det bestämt att Jemma under tre veckor ska bo bredvid mitt hus, i sommar. Tre långa veckor; nästan en månad; fyllda av ridturer och skoj. Det kommer bli kul och jag längtar mycket!! Gissa vem som är glad? :)

Synd att det är så långt kvar till vecka 29. Hela 95 dagar är kvar tills vi ska hämta Jemma! (Tro mig, jag har räknat själv ;D)


Förresten, förlåt för den riktigt låga uppdateringen men jag har ingen tid alls till datorn på skolveckorna, jag kan vara glad för denna korta stund jag fick :)


Bilden är lånad från Ljungskile Ridklubbs hemsida:
http://www2.idrottonline.se/default.aspx?id=229688

Nej, men nu luktar det gott av pyttipanna från köket, måste rusa!

Kommentarer

  • faster mia säger:

    Jemma ser lite väck/drömmande ut! Ha det gott! Många kramar på dig!!!

    2010-04-16 | 16:47:21
  • lasmita<3 säger:

    heej felli saknar dej som f*n hoppas vi ses snart

    puss på rumpan ;P

    2010-05-15 | 15:22:43
    Bloggadress: http://sisterstodeath.blogg.se/

Kommentera inlägget här: