save the new generation

Hej igen,

Kategori:

Imorse drog jag och pappa ut våra cyklar från skjulet, vi fick bokstavligen dra eftersom taket på skjulet rasade in p.g.a den tunga snön, så nu när allt har smält ska vi fixa det. Men iallafall, sedan cyklade vi iväg med hunden och var borta i kanske... 2 timmar. När vi kom tillbaka så satte vi upp studsmattan igen, och sedan var hela familjen ute. När jag gick in så bakade jag i min glädjeyra en rulltårta som var tänkt att vi skulle äta nu för att fira påsken, men jag tror dessvärre att kakan får ett annat öde. Jag har bakat rulltårtor flera gånger,- och de brukar bli ganska lyckade- men den här gången så blev det lite annorlunda... Kakan ser kort sagt ut som en svart, kladdig klump med smörkräm. Men den smakar helt okej så vi kan nog äta den - trots sitt utseende.
Nu ska jag återgå till att spela på facebook, jag har verkligen blivit en petvillenörd.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: