save the new generation

291109

Kategori:

Förlåt, det blir dålig uppdatering idag men jag har varit ute i stallet ungefär hela dagen ;) Eller... Det är ju dålig uppdatering varje dag typ, men ändå! xD ♥
Idag uppdaterar jag från mammas Macbook. Det känns så lyxigt, för dem är så smidiga xD<3 Jag har precis duschat och ska sova, men innan jag kryper till sängs ska jag göra familjen sällskap framför tv'n. Dem kollar nämligen på Mitt Stora, Feta, Grekiska Bröllop som verkar jättekul för det hörs skratt där inifrån hela tiden :)

Idag fick jag ett virus på min laptop! (vi har tre datorer i huset: min laptop, mammas macbook och pappas stationära/vanliga). Men jag har ett jättebra virusprogram, så jag gjorde en sökning och knappade in lite koder, sedan var det borta ;) Haha, jag låter som ett data- proffs ;D Men så duktig är jag inte egentligen ^^ <3


Bild på mig just nu... Trött or what?

G O D  N A T T !
/ felicia

Kommentarer

  • Faster säger:

    ...och jag är trött fastän det är mitt på dagen?!!! Skyller på hösten... Kram!

    2009-11-30 | 17:14:37

Kommentera inlägget här: