save the new generation

Länge sen sist..!

Kategori:

Haha, tänkte uppdatera bloggen innan alla mina läsare tappar hoppet om att jag fortafarnde är vid liv ;D
Haha, nejdå, jag lever och mår bra.
Idag kom det tre killar till skolan, dem ska börja i våran klass efter jullovet så dem var bara där för att kolla hur det var i våran klass, och så :)
Dem hette Jonathan, Anton och Johan :D Jag känner Johan sedan innan, men dem två andra var helt nya för mig :) Kul med fler i klassen! Nu är vi 61 tror jag.. *skryt, skryyt*

Här kommer lite bilder från det senaste dygnet :)


Bild från igår. Jag har lärt Santo att sätta sig ner och kolla in i kameran, när jag säger: Stanna. :D Visst är han söt? ;)


En bild på mig, i lördags :)


Detta är en av mina favoritbilder från i söndags :D

Jag återkommer med fler bilder och sånt :)
Hehe, hoppas att det inte tar lika lång tid denna gången xD<3

/Felicia

Kommentarer

  • faster mia säger:

    fina kort!!!!

    2009-12-18 | 22:38:57

Kommentera inlägget här: