save the new generation

★ italienbilderrrrr del 1

Kategori:

Hej och hå, skeppskamrater.
NNNej, men jag ville bara deklarera att jag har tagit tag i mitt liv och fört över italienresa- bilderna från tha camera nu. Så here you goUnder en middag spände min lillasyster ögonen i mig och sa: Fellie, har du tänkt på hur alla andra utom du är mörka i hyn, och hur alla andra utom du har bruna ögon? Well, jag hade inte tänkt på det förrän då, haha. Så här satt jag väl och dealade med min svenskhet.På ett badställe i centrum var man tvungen att ha på sig badmössa innan man gjorde entré i polerna. Vilket.. inte gillades särskilt mycket.     Detta är ett bröd kallat Pane Greco. Asgott, men ganska fett. Det är en vanlig lunch och picnic-ingrediens.        Och i denna victorianska stil var de flesta byggnaderna. Så vackert~
Tror jag såg åtminstone fem vespa- butiker runt Bergamo, så himla italienskt var det.
 
Hoho nu orkar jag inte mer. Fler bilder tillkommer! Håll ut

Kommentarer


Kommentera inlägget här: