save the new generation

★ If you are feeling blue, go get a tattoo

Kategori:

 
hei jag heter felicia femton år och livet är helt reko.
 
Na, men kom hem från Italien idag. Till kalla, kalla Sverige. Hu. På söndag, när jag åker hem till pappa och min kamerasladd, laddar jag över bilderna, sedan får vi se vad som hamnar på min dåligt uppdaterade blogg och vad som hamnar på facebook/bilddagboken/ingenstans alls.
Annars var det himla förträffligt utomlands! Vi bodde i Bergamo, en bit från Milano, hos min moster, hennes två barn och hennes man. I och med att vi kastades rakt in i den italienska vardagen (oj vad coolt det lät när jag skrev det så hah) och inte checkade in på ett hotell fullt av turister, har jag fått uppleva massor och nog fått ut mer kultur av min vistelse än jag skulle fått på andra sätt.
Min moster är skådespelerska och tre kvällar åkte vi med henne till olika ställen och såg på när hon uppträdde med egna pjäser. Jättecoolt, var himla stolt.
 
Men nu orkar jag inte skriva mycket mer, det kommer väl mer exklusiv fakta över mina fantastiska äventyr i detta varma land senare
för de som
bryr sig
anyway;
CARRIES ON