save the new generation

★ cause i stayed up all night, so i can get this things right

Kategori:

Hejsan!
yea, har precis kommit hemfrån skolan. Snart ska jag  ut och cykla, kände mig bara lite tvungen att uppdatera bloggen, ehee

Sitter inte vid min vanliga dator, jag sitter vid en utan webcam, så tyvääääääääärr kan jag inte ladda upp nya bilder; jag har inga bilder på den här datorn. D:

Åhååhå,idag hade jag en svenska- redovisning, gaaaaaaanska nöjd är jag, fast inte såå.. Skitnervös var jag, Åsa,min svenskalärare,sa att hon  inte tyckte jag sågså nervös ut, men ändåeeeeeeeee.. Noe, jag tror inte ni bryr er så mycket, ehe, men ni får låtsas som att ni gör det, oke? :D
-
OH., vet ni vad jag hittade?! En av mina übergamla headers!!! Vill ni se den? 8'D rättså söt faktiskt.. jag kommer ihåg hur nöjd jag var med den!


Något man kan använda igen kanske?
Fast... nääää,min blogg handlar om så mycket mer än fotografering nu mera :o

Yes, men det var nog allt, nu ska jag somsagt ut och cykla! :'D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: