save the new generation

★ en sådan där touché

Kategori:

Hejhej! Sitter här i sängen och mölar i mig ostbågar med Lisa, vi är tjocka...
Var förut på torp, köpte inget, men vi hade kul ändå, hade typ kundvagnsrace där en av oss satt i kundvagnen och den andra typ.. sprang bakom, askul var det! fast jag failade när jag skulle köra...

Yes, imorgon ska vi till Bassholmen, jag och Lisa, och kolla på hingsutsläppet (hingst = hästar, det är som ''okastrerade'' killhästar...). Det ska bli skitkul, har ju med mig kameran och även Lisa så ett par bilder blir det nog! Awesume.


Ne, nu ska jag och Lisaaaaaaaaaaaaaaaah kolla på How I Met You're Mother, såå vi ses :D

Kommentarer

  • Ninni - en satsande ridskoleryttare säger:

    Hejsan!

    Kolla gärna i min blogg, http://pauliinanilsson.blogg.se - även kallad 'En satsande ridskoleryttare'. Där kan du läsa om hur jag - som ridskoleryttare - ska nå toppen med ridskolehästar. :)



    Du har en väldigt fin blogg! :D

    2011-05-07 | 17:29:21
    Bloggadress: http://pauliinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: