save the new generation

★ blinka lilla stjärna där

Kategori:

Hejsan, nu är jag klar med redovisningen, det gick INTE BRA, hehe, galet nervös var jag och failade gjorde jag också. Inte hjälpte det att alla koncentrerade sig på annat och att jag pratade för fort heller, uhuhuhuhuhuhuhuhuhhhhuhhh

Till söta Emma som kommenterade mitt förra nervösa inlägg - nej, det gick inte bra nene D: Men tack för lyckoönskan! (y)

Nu slutar vi om en halvtimme, jag, Lisa och Nina ska sitta och spela gitarr resten av tiden, lite soft.


mfmfmfmf vi ses!!

Kommentarer

  • emma säger:

    JAG tyckte det gick jättebra för dig! :o det var liksom intressant och man lyssnade för att man ville, och inte för att man var tvungen! xD man lärde sig saker också, inte visste jag att man behövde 10 timmars sömn per natt! D:

    tummen upp för dig, i alla fall! :D

    2011-05-27 | 15:24:46
    Bloggadress: http://shirakawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: