save the new generation

★ i was made for love

Kategori:

Hejhej, ingen uppdatering idag eftersom vi hade utedag hela dan i skolan, och efter skolan var jag med Sofia och sedan åkte jag och pappa en runda till Trestads mobilcenter för att fixa min mobil som krånglat lite :d

Bara så ni vet alltså...

Förresten, har funderat lite på en ny kategori, ''Personligare''. Där blir det lite mer texter om vad jag gör på dagarna, vad tycker ni om det?

Kör på en liten ''poll'' så räknar jag resultatet på söndag.

Lite smått vackert alltså...

 

Ska knåda ihop ett par tidsinställda också, för i helgen kommer jag ju inte vara så aktiv här om man säger så, ska typ till ridskolan och sedan kanske sova hos Lisa. SÅ NI VET! Så rösta på nu, på denna grejjsimojj här ovan, förfAAN! :D

 

haha yes jag är vettig...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: