save the new generation

EVERY NIGHT IN MY DREAM I SEE YOU, I FEEL YOU ~

Kategori:

Såg på Titanic för första gången i mitt liv igår. Den var så sorglig! Jag trodde att jag skulle börja gråta och jag kunde ha gjort det i vilket ögonblick som helst, men det gjorde jag inte :o

Guud, jag är så trött på min lillasyster -.- Jämt vill hon bråka, och om hon inte hittar någon anledning att starta ett bråk så går hon till mamma och pappa och säger att jag varit dum. Väldigt tröttsamt, och om man vill säga emot inför föräldrarna så är det jämt samma saker man får höra. ''Men Felicia, starta inte något nu!''. De menar förstås att jag inte ska starta något bråk. Eller så håller de upp händerna i en slags lugnande gest. !?!?
Elvira gör allt för att reta upp mig, men till vilken vinst?

Lasmi sover fortfarande :) Själv vaknade jag strax efter åtta, p.g.a att min älskade lillasyster ville ha någon att prata med. Med ljus röst stod hon i morse och ropade ''FELIICIAA, VAAKNA!!''     Tillslut vaknade jag och skrev åt henne att hålla tyst och gå ut från mitt rum. Hon muttrade något och gick ut efter en stund. Men det var försent, jag hade redan vaknat förstås och hur trött jag än är just nu så kan jag inte somna om.

Nu kommer mamma ner och vill att Elvira ska ha datorn. Måste gå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: