save the new generation

Ett tag sedan sist..

Kategori:

Hej, haha, det var ett tag sen sist :)
Nu är det nytt år och jag och min familj åkte hem till några vi känner för att fira. Vi åkte på självaste nyårsafton och kom hem den 2 januari. :) Minna heter en tjej i den familjen, och hon är lika gammal som jag c: Tillsammans missbrukade vi min kamera, och jag har ett par bilder att bjuda på nu (a)


Nämnde jag att dem hade hästar?
Detta är Todda, en jättesöt liten shettis som jag kelade massor med :)


Alfons, Minnas häst ponny :D

Minna och Rapunzel

Dem hade två hästar till, men jag tyckte det räckte med tre hästbilder. :)
Som vanligt så lägger jag in alla bilderna på bilddagboken.se, men bara några på bloggen.



/ Felicia Elmgren ♥

Kommentarer

  • Minna säger:

    Sjukt fina bilder (L)



    fast jag är nog mer sjuk än fin : D

    2010-01-04 | 19:13:14
    Bloggadress: http://mawr.blogg.se/

Kommentera inlägget här: