save the new generation

★ i'm so sad that i stole him

Kategori:

Hejsan!
Har äntligen skaffat ett youtubekonto som är personligt, privat, bara för filmer till denna bloggen! wiho

( Förlåt Lisa för att jag dissade vårat förra konto, Dampbarnen, men det känns inte som att vi kommer så långt i det yrket ändå, HAHA :D )

Iallafall, nu håller jag på att ladda upp en av de alla filmerna jag gjort under min tid som systemkamera- ägare, först ut blir min och Lisas Stopmotion, ohlala :D

Ja, den som lever får se helt enkelt, jag hoppas att ni kommer gilla den..!

Näe, nu ska jag fortsätta fixa videos. Byebyeeee blågen

(och förbered er på mycket videor från och med nu :D)

PS. För er som undrar så funkar internet fortfarande som det ska och allt går snabbt och fin - lovely!! ds

Kommentarer


Kommentera inlägget här: