save the new generation

★ never gonna hurt you

Kategori:

Hejsan, Tjoho, Goddag osv!!

Hehe, en liten bloggpaus på fem dagar fick det bli men nu är jag ännu igen sugen på att blogga :D :D :D :D

TACKTACKTAK för att ni trots pausen fortsatte att kika in på bloggen VARJE DAG, härligt!

Här är en liten dokumentering på vad som hänt under dagarna som gått:


Eftersom jag inte hade någon blogg att uppdatera så hade jag inte mycket annat att fylla tiden med. Därför exprimenterade jag mycket med kameran och några härliga hjärt-bilder kom till!!


en annan dag hade jag så sjukt tråkigt att jag sminkade mig skumt och tog några skumma bilder

jag blev klar med fotoväggen, detta är bara en liten del av den

och en annan dag var jag hemma hos farmor och farfar, det blev många bilder på santo där! :D

Så, nu orkar jag inte med fler bilder, men mer uppdatering blir det imorgon. Nu är Lisa här, hon sover över. Imorgon är det badhuset! Halleluja. Eller inte. :'(

Men vi höres och synes!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: