save the new generation

★ all the time

Kategori:


Lite halvdan redigering på bilden.. men ändå. Lisa ställde upp som modell iallafall! Thanks, detta är hennes blogg förresten: http://linneaslisa.blogg.se/

Sweet, idag är det hemstudiedag, jag har inte ens gått upp ur sängen, haha...
I tisdags gav min kära moder mig en rabattkupong hos FUJIDIREKT, så jag får GRAAAATIS ladda upp etthundra bilder som de framkallar, bara en liten fraktavgift på 29 spänn. YEA I'M SO HAPPY!
Har iallafall utnyttjat en del av erbjudandet nu, har precis beställt typ 70 bilder.. Nu är det bara trettio gratisbilder kvar på erbjudandet, men a..
Bilderna ska iallafall sitta uppe på väggen i mitt nya rum, för yes, jag ska ha en stor och fet och awesume FOTOVÄGG! Mhmhmhm, grymt. *om ni bryr er*

Men nu ska jag slänga i mig lite frukost och sedan sätta igång med alla uppgifter! See ya

Kommentarer


Kommentera inlägget här: