save the new generation

★ jag har bara en sak att säga. F A L U K O R V

Kategori:

HÄR är en länk. klicka så får du läsa lyricsen på en låt som har fin text. wiho

Hejsanhejsan. Idag har jag legat hemma och gjort absolut ingenting för att rädda världen.
Det enda bra jag har gjort är att typ.. rasta min hund. äta. klappa en häst. WOHO.


DETTA, mina kompisar, är en skojjig random bild på Albert Einstein bara för att jag är så lat att jag inte orkar ladda upp en av mina egna bilder för jag har inte fixat logga till dem. Albert FTW!
(random lilla jag ska randomligt nog sova, THIH)


btw: Imorgon har jag ett FOTOJOBB!! WIHO, ska fotografera några av mammas elever, de tar studenten! I know, i know, jag är lite sådär sjuk, men tänker gå och lägga mig tidigt så att jag inte är alldeles för död imorgon, och med ipren och vatten överlever jag nog fyra timmar. Jubel för mitt första fotojobb!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: