save the new generation

★ it's calling on us!

Kategori:

Hello mina små grodyngel,

För tillfället sitter jag bredvid min bästa vän (chipspåsen) och.. jaa, äter upp honom. *är sjuk, får ej träffa kompisar och känner mig ensam som skaffar en bästa vän som jag sedan äter upp*

Hmhm, bredbandet har nog fått något slags rabiesanfall eller nåt, för helt plöstligt är allt jättesnabbt och man känner att WOHO, TELE2 YOU ROCK

Fast nu ska jag inte grejja med internet mer för tillfället, unfortunately (<- felstavat?) nu när det för en gångs skull är snabbt, jag ska fylla en cdskiva med bilder och skicka den till min kära faster som bor i frankrike :D Yeah

Om ni bryr er... wiih


Det här är faktiskt en bild jag är nöjd med. Wiho

rätt fin bild den här med, kan jag medge. Duvans öga är fascinerande!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: