save the new generation

★ jag ska skrika så det hörs igenom mark och betong

Kategori:

HEJSAN VÄNNOR OCH ANDRA ROLIGA VARELSER.
Mår grymt mycket bättre idag, febern är typ helt borta, bara förkylning, hosta och huvudvärk håller i sig men det ska nog lösa sig sensensensen

Wow, igår fick jag fyra kommentarer 8D det är nog rekord på en dag... haha awesome, tack! *känner mig liten jämfört med Kissie*



Hejdå hejdå hejdå. nu orkar jag inte skriva mer. Försökte ladda upp massa bilder jättelänge, men självklart skulle internet dö efter sisådär 20 minuter av väntan. så nu blir det bara en bild bara för det. En bild som förresten inte är särskilt fin, för grådaskig och blurrig -.-

Kommentarer

  • Maria säger:

    Hej på dig! Vad skönt att det är bättre och kul att läsa dig som vanligt och trots allt. Bilden är väl inte så tokig, påminner mig om en sån där dag med ojämförbart svagt, milt, kallvattenfärgat ljus...

    Kramar! Maria

    2011-06-10 | 20:36:47
  • Anniee :3 säger:

    szdhfjgktwad, heeeej :DDD

    2011-06-10 | 20:52:33
    Bloggadress: http://annie.beldo.se

Kommentera inlägget här: