save the new generation

★ and all the people hurried very fast and no one ever smiled

Kategori:

Hejhej.
Idag har jag varit lite (mycket) ego och tagit ett par självporträtt.
Ah, det var riktigt svårt eftersom man.. Gör allting själv. Man ser ju inte genom sökaren eftersom man står framför kameran och dessutom lyckas jag alltid rikta linsen alldeles för långt ner ._.
Yea, men NÅGRA bilder blev helt okej iallafall! Typ 4 av 10.. Eller 4 av 15.. ah

Men dagens bilder blir inte BARA på mig, utan lite blandat, bilder som har blivit kvar helt enkelt! Behöver rensa ur bildmapparna..


gammal bild, fick inspiration ur boken ''jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket'' med gunnar ardelius. brå bok!

haha skön hund jag har.

hoppsan, här dök det upp en egobild. och NEJ, jag är inte naken på överkroppen på bilden. har ett ärmlöst linne men det syns inte och det ser lite fail ut

lite småsöt va?

åååååååååh vad tjockt. jaja. uuuuuuuh.

awesome bild. tagen med webcam!

min stiliga syster. härlig bild men det hade kunnat vara några procent mindre skugga i ansiktet :@

Nu oooooooooooooooooooooooooooorkar jag inte med fler bilder, måstemåste sova, klockan är tio i fyra på natten.. Jag har någon slags tvångstanke, måste alltid städa mitt rum innan jag går och lägger mig.. sjukt va? jaja, nu är det städat och fint och jag är skittrött!

Kommentarer

  • LISALISALISALISA säger:

    UUUUH. Den bilden på dig, "egobilden" (den är inte så ego...o.o) Du ba: MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMAAAAAAAAAFFFFFFFFFFF JA ER VOOOOOKSENNnNNNnNNNNnnnNN.



    Jag ba: UUUH. NEH. kliar mig i mitt osminkade öga

    2011-07-14 | 20:17:15

Kommentera inlägget här: