save the new generation

★ wait on faith to send a sign

Kategori:

Jag önskar att jag levt under 60- talet. Jag tycker det är så coolt med hippies, haha. De har liksom... Vad ska man säga, en tuff stil. Ah.

Modet från 60- talet börjar ju komma tillbaka mer och mer nu.
Jag tycker det är härligt när man ser gamla flmer och männen kallar kvinnorna för typ Fröken Solbritt. Så charmigt på nåt sätt!

Jag vill ha en såndär cool minibuss! Sedan ska jag åka runt med den och lösa mysterier med min hund Santo och mina kompisar!!
Haha, eller inte. Nej men allvarligt, jag vill ha en minibuss. Ska skaffa en sån när jag tagit körkort, lätt. STENTUFFA är dem

Jag har typ märkt att jag är väldigt klassisk av mig. Heh. Men jag lyssnar typ på gammal musik och ser många gamla filmer. JAG HAR UMGÅTTS FÖR MYCKET MED MINA FÖRÄLDRAR!
haha, nejdå. det är ingen fara.

Yessssssss, inlägget blev kind of VÄLDIGT rörigt just nu.

Haha, då vet ni lite om mina framtidsplaner alltså. Great!

Summering med bilder:

Hippie - Söt minibuss, sån jag vill ha; fast jag vill ha en minibuss i en annan färg - Colleen Corby, en modell på 60- talet.

Avslutar med denna sköna bilden:

från derp.com <- klicka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: