save the new generation

★ one of them

Kategori:

Men goddag!
För ovanlighetens skull ska jag mest skriva i detta inlägget, har känslan av att stackars kategorin ''words'' aldrig får bli använt!

Men tänkte fråga er om en sak, vad tycker ni om att det är mest bilder och musik i bloggen numera?
Jag tolkar det som att ni gillar det eftersom det blivit rätt många besökare här på sistone (och det tackar jag er för!).

Åh men nu ska jag nog packa ner min söta lilla dator i hennes söta lilla fodral och lägga henne i min söta lilla väska så att jag kan ta med datorn till min söta lillla skola imorgon då!

Haha, förresten, det var nån dag vi skulle till ishallen i skolan, då skulle vi inte ha med datorerna.. Sedan hade vi bara en lektion efter ishallen, och mellan lunch och den lektionen en rast. Ingen hade datorn med sig så alla satt och hade inget att göra, yes min klass är en datanördklass. Den coolaste datornördsklassen in tha town. :D

Haha, uuuh... Kunde inte hålla mig, EN ENDASTE bild fick det bli i detta bildfattiga inlägg. Bara för att det ser så tråkigt ut utan bilder :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: