save the new generation

★ happy birthday to you!

Kategori:


Haha jag är lite efter? Har kommit på NU att denna låten är skitbra!
Lite segt i början av musikvideon när den tjejen skriver det där brevet, men ändå. Great song.
Imorgon fyller jag år, wihoooo.

hoppas på att få säsong två i lost, thihi schh schh.

Men jaa... Nu kände jag mig lite bortskämd som ba: JAG VILL HA LOOOOST! Man måste ju se det fina med att fylla år förutom tårta och presenter. (y)
Fast.. Jag ser inget kul i att fylla år längre typ, det är bara just tårtan och presenterna som gör det särskilt kul. Jag ser inte fram emot att bli fjorton speciellt mycket, just nu så känns det som om det räcker rätt bra med att vara runt tretton år gammal. Haha aa, vettigt? :D

Men nu tänker jag inte skriva mer idag. SCHHWRORORN!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: