save the new generation

★ åhå jaja åhå jaja åhå jaja åhå jaja!

Kategori:

Felicia den fasansfulle har gjort det igen!
Efter flera timmar tillbringandes i kodmallar och stilmallar och allt vad det heter så har jag fixat lite snyggare innehåll i bloggen. Sure, det är inte bra att skryta men nån gång får man ju göra det och: SHIT VAD JAG ÄR NÖJD MED DET JAG ÅSTADKOMMIT!
Sååååeee, då var det sagt och ingen skada gjord. I think.
Klicka er gärna runt lite i bloggen och kika på ändringarna jag gjort. Man hittar ändringar lite överrallt, så just nu är min blogg fylld av överraskningar för er, ähääää.

Två saker till jag ska försöka fixa är att inläggena börjar längre upp, nu är det ett stort fult mellanrum mellan texten och rubriken och det mellanrummet ska jag förgöra. ;)
Den andra saken är att jag ska fixa en snyggare browser. (det svarta hjärtat som rör sig som sitter bredvid adressfältet, som någon slags logga för min blogg)

Kommentarer

  • Anniee :3 säger:

    Ja gillar designen men blir sur bara för att jag inte kan :C

    2011-01-16 | 13:38:08
    Bloggadress: http://annieemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: