save the new generation

★ hatiskt, hatiskt, dramatiskt

Kategori:

Det borde ju vara vinter, tycker man, en tisdagskväll i december med blott 11 dagar kvar till julafton. Men nae, utomhus härjar hösten fortfarande här i tönt- Sverige. Taskigt.

Jag märkte att det har varit väldigt lite text och väldigt mycket bilder och videos i den här bloggen på sistone.  Vilken ful obalans. Fast vad är roligast för er egentligen, text eller bilder? Roligast för mig är ju att dela med mig av bilderochvideos, eftersom jag aldrig kommer på vad jag skall skriva om jag ska skriva något.. Såjaeh

Nej, nu ska jag plocka ihop alla julklappar som ligger på golvet och i min säng och så småningom placera min stackars utpumpade kropp i sängen och gå i ide till klockan sju imorgon bitti. Såå.. Bai

(Det här inlägget blev väldigt awkward tycker jag. Lättar upp stämningen med en fånig bild från vårat älskade Google.)


Sådärja. Godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: