save the new generation

★ WE DON'T WANT TO GEt IN LINE

Kategori:

HEEJ!
Tyvärr så har det ju inte blivit nån vidare uppdatering här idag, men jag sov över hos Lisa igår och idag följde hon med mig hem igen.. Vi ägnade oss åt något så roligt som...


ATT STÄDA MITT RUM

haha, alltså, det var inte så tråkigt som det låter, och guuuuuuud vad fint det blev :D Vi möblerade om, rensade ut över halva garderoben och tog bort hyllor och lampor och GAAAAAH jag är så nöjd :D

Nu är det snart helt klart, rummet, det återstår bara att sätta upp alla foton och fototavlor på väggarna. :) Det kommer bli najs kan jag lova!!


Fin liten sneekpeek på hur det ser ut vid mitt fönster + en engagerad Fellieeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Kommentarer

  • LISA säger:

    NAJS med stora bokstäver! Och nu kan di sitta vid skrivbordet med datorn.... ;)

    2011-04-16 | 20:32:32
    Bloggadress: http://linneaslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: