save the new generation

★ if we found peace - let it stay, let it last beyond the day

Kategori:

Heej! Haha, fint, började kolla på nåt skitprogram som handlar om typ kändisskvaller... Kollade i tio minuter, sedan fick jag en snilleblixt: ''Men fan, vad håller jag på med egentligen? Haha, jag bryr mig ju inte ett skit om det här..!?''
Det var lite mobbat...

Yes, men nu ska jag väll dra mig till kojs som det så fint heter.. Eh a, min blogg suger just nu men det matchar ju mig!
hahaha inte kul..


bilder jag inte egentligen tänkt visa men VI KÖR PÅ'T ÄNDÅ! klicka på bilderna för att se de i större format och så, lalala

Yes nu ska jag sova, och imorgon hoppas jag att jag kommer ihåg att ladda över lite bilder till datorn från the camera så ni får lite skojjigare inlägg. För såhär kan vi inte ha det! Inte okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

(dålig uppdatering är det som gäller imorgon då - ska praoa på ett dagcenter till klockan 5 och sedan blire direkt till stallet och ha ridlektion. PUUUUUST)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: