save the new generation

★ sing with me some day

Kategori:

Gullungar, många har letat sig in på min blogg trots att jag sa att jag skulle uppdatera sämre idag och igår! :)

Tjatja, är nu tillbaka från sommarstugevisiten, har typ miljoner bilder och filmer som väntar på att laddas över men det får ske imorgon för jag orkar helt enkelt inte leta fram kamerasladden ikväll!!

För övrigt är det bra, livet bara rullar på, eller nåt ;) Snart är det påsk! Jag och min familj har inte planerat något särskilt, förutom en liten grillfest imorgon bara. :D Träävligt.


så här kan man se ut om man är smått uttråkad och bestämmer sig för att ta en dramatisk bild när man håller i en fjärrkontroll! o.o woaowowwwwowo

SÅ ÄR DET, nu orkar jag inte fortsätta med detta inlägget, så vi ses!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: