save the new generation

★ outsides and b- takes

Kategori:

Tjatja, idag blir det ett sånt här mixad inlägg, blandar kategorin ''skojjigt'' och ''personligare'' :D

Om typ två timmar ska jag och mamma dra iväg till studio 32 för min teaterlektion. Nu är det bara typ 2 veckor kvar till föreställning.. Haha, jag är sjukt spänd. :D

Åh vilken seg dag det har varit idag, bara väntade på att dagen skulle ta slut.. Kallt är det också, det är inte okej! Det var ju så fint väder igår, nu sitter jag här i min säng och fryser ;/

Haha, jag har inget liv, sitter och kollar på olika bloopers som svt nyheter gjort... Mycket intressant allså! (nej)

Men nu ska jag väll komma på något vettigare att göra.. Så vi ses :D

ps. antalet läsare har börjat krympa, är jag tråkig?

Kommentarer

  • annie ;3 säger:

    Jag tittar då och då, men det är väl bara att folk kanske har " tröttna " på bloggare, på grund av att det är inget kul längre, jag har en sådan period i alla fall och mina bloggläsare.

    Men i alla fall, om jag vågar fråga .. som jag faktiskt gör.

    hm, i vilket/vilka program redigerar du dina bilder? :3

    2011-04-12 | 18:01:03
    Bloggadress: http://annie.beldo.se
  • Lisa säger:

    Blubb, blubb. Din blogg är inte tråkig, men du kan väldigt lätt göra den mer personlig! Det du har börjat med, en till flik som "skojigt" tycker jag är bra. Kanske ska du göra den mer personlig?

    2011-04-13 | 17:32:41
    Bloggadress: http://linneaslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: