save the new generation

★ my stomach hurts

Kategori:

YEAH YEAH YEAH YEAH HEJSAN KÄRA VÄNNER

Idag är det söndag, jag är tillbaka hemma igen efter en trevlig helg tillbringad med Lisa, och har kollat hur många som röstade i den där finfina ''pollen' jag la ut i förrgår :)

Resultatet var 100% röster på ''Ja, kör så det ryker!'', såååå detta är premiärinlägget för kategorin! :'D
Tänkte att min blogg är väldigt opersonlig och de flesta läsarna känner nog inte alls mig? :s Det är ju sorgligt!

Men jag heter då Felicia som ni antagligen räknat ut, haha..
Nu måste jag typ duscha lite fort, städa rummet lite fortare och välja kläder fortast!! (<- böjning av adjektiv. WOW)


Denna härliga bilden är tagen i Göteborg av Lisa Risberg :D <- klicka på namnet för att komma till hennes blogg

Men då hörs vi dårååå!

Kommentarer

  • Lisa säger:

    ÅHÅHÅHÅ, fick MÅNGA läsare! TACK med stora bokstäver! :D

    2011-04-10 | 21:48:39
    Bloggadress: http://linneaslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: