save the new generation

★ let's make a deal: not to make a deal

Kategori:

Oh, märkte först nu (haha, jag är seg) att Alexander Ebert släppt sitt nya album :3333333

Skulle jag inte tacka nej till att få, hehehehehe.. Undrar om de ens säljer hans skivor här i sverige? Jo, någonstans borde dem finnas. Bara det att jag inte sett något.

Haha yes, jag bara babblar på. Inte så roligt kanskuuuu.


Så här ser mitt rum ut för tillfället! Fint va? Nej jag vet, inte okej.. Det ligger liksom foton överallt och så sover jag med en sovsäck (mitt riktiga täcke är faktiskt i tvätten!) och data på golvet och bara fultfultfult. Därför ska jag nu slita mig från datorn och sätta upp dessa fina fotografier på min vägg :d Så blire fint igen! yeah

Kommentarer

  • annie ;3 säger:

    JAAAAAG VIIIIIIILLL HAAAAA ETT NYYYYYYYTTT RUUUUUMM !

    2011-04-24 | 00:40:34
    Bloggadress: http://annie.beldo.se

Kommentera inlägget här: