save the new generation

★ jag har sytt en människa av betong

Kategori:


haha. bjuder på några fula äta- smörgås- bilder. (Y)

Haha, jag har typ tusen sånna här bilder. När jag liksom haft tråkigt och bara knäppt några bilder på mig själv när jag gör skumma miner och grimaser. Inte okej :o:o:o
Och förresten, om ni undrar, den där konstiga bucklan som syns på min tunga i den tredje bilden - jaa, det är ett gammalt ärr från en olycka när jag var två år. o.o Resultat = en ful och stor buckla i tungan.. ._. Haha, mysigt!

Men iallafall - bara så ni vet så kommer uppdateringen bli rätt så lidande under idag och imorgon. Anledningen är att jag ska till sommarstugan för att fira min farmors födelsedag ^^. Tar absolut med mig kameran så det blir absolut massa bilder! Men jag kommer antagligen hem imorgon, och då blir det normal uppdatering igen.

Men måste dra nu,- ses imorgon!!!

Kommentarer

  • SHIET, LISA! OMFG säger:

    Jag gillar den bilden på dig i headern! Du ser så himla check ut! :'D

    2011-04-22 | 10:49:24
    Bloggadress: http://linneaslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: