save the new generation

Sist men inte minst ~

Kategori:

Hola, detta är sista inlägget för idag, jag lovar, (haha, känner att jag spammat min stackars blogg litegrann D:).

Skulle säga att jag har fått besöksrekord, haha, 11 unika besökare idag ;)
Inte så jätteextremt kanske, men det är det högsta jag haft, i think.

Är typ sjuk, har skitont i magen, mår illa och har migrän -.- Fast det börjar lätta, men ibland blir det värre och så -.-

Jag är så himla uttråkad så att det inte är sant, har ett stort behov av att vara med någon men vill ju inte smitta mina kära vänner med denna pest D:

Jaja, jag får väll förhoppningsvis se lite människor snart, jag menar, så länge kan jag inte vara sjuk?

Känner att jag inte kommer att kunna sova inatt bara för att jag har gjort så himla lite idag. Har bara legat och degat (HAHA, det rimmar ju o:), kollat på tv och skit -.- Typ skäms ju när jag tänker på det ;s

Livar upp stämningen med den senaste Dampbarnen- filmen:




Kommentarer


Kommentera inlägget här: