save the new generation

HEJ

Kategori:

.. och förlåt att jag inte uppdaterat  bloggen på flera dagar.
Jag har beslutat att lägga ner bloggnovellen p.g.a att den är väldigt dålig, bara en person läser och att jag helt enkelt har tappat fantasin/ intresset.

För övrigt så rinner mitt öga och jag spelar sönder mina öron med hjälp av spotify.

För några timmar sedan var jag på unda camping, med klassen. Vi cyklade dit från Mona Lisas (Ni vet, bredvid JET?),
och sov över på unda och åkte hem idag. Det var väll inte jätteroligt sådär på lägret, vi hade inte så mycket att göra kan jag ju säga. Tält är inte heller riktigt min grej, det är kallt och blött och trångt :/ xd

Har lite bilder därifrån:


lisa - jag - havet

jag - jag - lisa

-''klicka på bilderna för större format''-

havet - annie ö

Så, det var lite blandade bilder från de två dagarna :) Resten finns på min bilddagbok: felliee

Kommentarer


Kommentera inlägget här: