save the new generation

Godnatt + updates ~

Kategori:

Schu

Är så glad, statistiken bara stiger och nu är vi uppe i hela sjutton unika besökare idag ;)
Yay ♥

Som ni såg i förra inlägget så laddade jag upp ett nytt, spännande kapitel av Bloggnovellen ^^

However, familjen och jag har precis kollat på en av filmerna vi hyrde och tryckt i oss massa onyttigt.. = LÖRDAG

Thaha. Snart ska jag väll sova, ska läsa någon timme eller så bara. Typ CHEECK.
Hörde att vissa hade problem med att läsa bloggen :o Ni kunde inte se texten.. F*CK, sånt händer alltid min blogg! D: Koderna är ju helt störda, antar att det är mitt fel.. Funderar på att ta hjälp av något proffs, men jag tycker det är synd för jag är så in i helsike nöjd med designen och så måste jag ändra den -.-

Usch, har fortfarande ont i magen :/ Nu har hela helgen gått åt till ingenting - har srsly inte gjort ett skit. Förutom haft Fisen hemma från tor- fredag, men på fredagen börjar typ helgen och hon åkte hem klockan tre, så... D:

Nu blev det ett sånt här tråkigt inlägg utan bild men... Ni får överleva, haha :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: